Oczekiwanie

listopad/grudzień 2018r.
W listopadzie naszła mnie myśl o złożeniu własnego komputera, który miał by mi służyć do grania w gry bo na moim laptopie było to mocno utrudnione. Zacząłem szukać wydajnych ale tanich części komputerowych. Ostatecznie moja mama ze sceptycznym podejściem ale zgodziła się, żebym zamawiał komputer w częściach. Czas oczekiwania był długi bo czekałem prawie miesiąc na wszystkie części. Gdy jednak doszło wszystko oprócz obudowy postanowiłem zmontować komputer na tzw. "pajączka".

Części w tym komputerze to:
Karta graficzna Zotac GTX 970
Procesor intel core i5 3470
Płyta główna asus p8h61-m le
Pamięć ram 2*4gb 1333mh

Zasilacz be quiet pure power bq l8 600w
Dwa dyski hdd 0,5tb i 2tb, chłodzenie BOX'owe intela i obudowa żeby po prostu była
Tak wygląda mój gotowy komputer:
Początki były trudne jednak mimo wszystko  udało się złożyć komputer. Komputer służy mi wiernie do grania czy oglądania youtuba.
Tak się kończy moja opowieść a przynajmniej na razie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zacznijmy od początku

Okres wakacyjny